Vårfint, kalas och bygge

Nu har äntligen de fula krukorna vid vägen fimpats för gott, men eftersom jag inte har hittat sådana jag vill ha så har vi återanvänt gamla planteringskrukor. En ringa förbättring med andra ord men de får duga så länge :-)



I dag har vi gratulerat Elin som fyller 24 år. Såväl till Joels som Elins födelsedag gjorde jag smörgåstårtor och förutom det så bjöd Elin på härlig kladdkaka med grädde och frukt och mamma hade bakat en påsktårta. 


Idag har Mikael jobbat på med vedförrådet och jag har tagit bort ris och hallonrosor vid källarkullen upp mot vägen. Det tar sig :-)





För några dagar sedan kom vi äntligen till skott med att boka vår resa som vi ska göra tillsammans med Johan och Lotta till hösten.  Vi åker till Mexico i slutet av november. Först en vecka på Playa del Carmen där vi gör diverse utflykter och sedan en vecka på barfotaön Isla de Holbox,  ska bli så härligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0