Avkoppling i Valsan

Igår efter jobbet åkte vi till Valsan. Mikael slutade tidigare än jag så det var varmt och skönt i stugan när jag kom dit. På köksbordet väntade en vacker blombukett på mig. Vi brukar inte fira alla hjärtans dag, men det var rätt fint att bli lite uppvaktad faktiskt. Mitt bidrag till firandet fick bli middagen (Pekes potatisgratäng & grillad kyckling) och lite godis som jag köpt med :-)



Ikväll ska vi hem till goda vännerna Thomas & Marika. Vi träffas inte ofta men det är alltid väldigt trevligt då vi ses.

Nu ska jag plocka ner de rödrutiga gardinerna och städa ihop lite. Mikael ska plocka bort tanken på min hoj i OS-pauserna. Den ska lämnas in på klarlacksomlackning för att få bort en jätterepa som jag gjorde med ryggsäcken på vår Norgetur i somras.

Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0