2013!

Ett nytt år ligger framför oss, ska bli intressant att se vad det för med sig... Ett nyårslöften som jag är rätt säker på att jag delar med Lotta är (förutom att gå ner några kilo i vikt :-) att ta mc-kort. Det löftet skulle jag inte satsat mina pengar på för ett år sedan, men nu känns det som ett rätt säkert kort!

Nu har jag jobbat ett par dagar, tvättat det mesta efter semestern och det är "vardag" igen. Efter en riktigt trevlig semester/jul tillsammans med familjen i Schweiz och en jätteroligt nyårsafton hos Johan & Lotta så känns det helt okej.

I morgon åker Elin hem till Örebro igen och på måndag börjar skolan för både henne och Joel.

Lite festligheter återstår dock för på lördag är vi bjudna hem till Cissi för att äta thaimat i hennes nya lägenhet och kanske inviger vi julklappen från tärningsspelet i morgon (raclette för två):

Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0