God Fortsättning!

Så var julafton till ända men för många av oss återstår flera dagars härlig och välbehövd ledighet.

Vi firade julafton hemma hos Mikaels föräldrar. Efter Kalle-Anka lät vi oss väl smaka av all den goda maten som dukades fram och därefter var det dags för julklappsutdelning. Jag fick ett par jättefina mc-stövlar av Mikael och jag och Mikael fick lite "skrämselhicka" av en julklapp från våra barn:


Det var ett skämt som tur var! Visst är valpen söt men det är tyvärr inte så bara att skaffa hund... Jag tror bestämt dom ville känna oss lite på pulsen :-)



I dag var vi till Valsan en sväng på eftermiddagen så att Alecs flickvän Alessia skulle få se vårt fina paradis (fast det krävdes nog lite fantasi att se skönheten i det regnruskväder vi haft i dag...). Åsa, Peder, Petra och Sergio var också med och sedan anslöt Elin och Sebbe som ska ha fest i Valsan med kompisar från gymnasiet på fredag. Jag hoppas på bättre väder både då och på nyårsafton då vi firar in det nya året där.

I väntan på tomten:-)

I natt är jag chaufför och ska hämta Joel, Alec och Alessia på Bolanche. Hoppas de har kul. Till dess slappar vi (jag och Mikael) i soffan. Elin och Sebbe är i Ornäs, och jag gissar att de sover. De börjar jobba kl 6 i morgon bitti och hör till skaran som inte har så mycket ledighet över jul...

Avslutar med en bild på Oliver som är son till Tina (Elin och Joels kusin) och Dick och Theos lillebror. En riktig liten sötnos!


God fortsättning önskar jag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0