Ett långsamt farväl..

 
Det är det vi gör nu, vi tar ett långsamt farväl av Zitor som ska få somna in om några dagar. Vi försöker vänja oss vid tanken på att han inte längre kommer att vara kvar i vår familj... Det kommer över mig ibland när jag är ensam och tårarna börjar rinna. När vi pratat med våra barn om detta oundvikliga har jag liksom stängt av känslorna, blivit kall och pratat om det "praktiska", deras sorg har varit mer än tillräcklig för oss alla. I eftermiddag då jag åker till affären ska jag köpa grisöron och mjölkchoklad, aptiten är det inget fel på.
 
I går var jag och Mikael och såg Bondfilmen, den var helt ok. I kväll ska Joel på bio med kompisar och se Twilight (Mikael har lyckats missa dessa böcker och filmer helt och hade inte en susning om att det rör sig om Vampyrer :-)
 
Nu ska jag fixa lite lunch, passar på att lyssna på Carolas julskiva under tiden (går bra så länge Mikael och Joel är i garaget). Bara två veckor till 1:a advent! 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0