Snö...

I morse snöade det rätt rejält då jag vaknade. Det kommer såklart att försvinna under dagen, men än är det vitt på backen. Känns lite som våren/försommaren kommit av sig, men förhoppningsvis återvänder värmen snart.



I går eftermiddag var det betydligt behagligare väder då jag var till Hedemora för att fira Jakob & Julia som fyllde nio år! Det bjöds på gott födelsedagsfika och kaffe. Lärde mig också en rolig historia som stod på Jakobs födelsedagskort som Elin skickat från USA: "Q: How do you tell the difference between a walrus and an orange? A: Put your arms around it and squeeze it. If you don't get orange juice, it's a walrus!"



 
En cross fick J & J av sina snälla föräldrar i födelsedagspresent!

Lille Theo (som också han börjar bli stor) var också på kalas, här i knät på mamma Tina:



Nu är det helg igen, denna korta jobbvecka har gått med en rasande fart, men jag ska faktiskt jobba några timmar i morgon med då jag bemannar rummet "Snacka om Borlänge" på Kupolen mellan 11-15.  Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0