MC tur till Mockfjärd

Idag blev det årets andra övningskörningstur på motorcykeln. Vi åkte via Arvslindan till Mockfjärd och hem igen via Djurås. Jag tycker det är riktigt kul och Mikael tycker jag är duktig :-) En sådan här väst ska jag beställa så jag syns bättre i trafiken:



På tisdag-onsdag ska jag åter på ett årsmöte, denna gång till Stockholm på Svenskt Vattens årsmöte, tillika 50-års jubileum. Middagen med underhållning och dans på tisdag kväll ser jag fram emot, den intas på Djurgården i Vasamuséet.

På tisdag fyller också Mikael år, men då är jag som sagt inte hemma. Jag ska köpa hem ett pizzakit till dess, för Joel har lovat att fixa födelsedagsmiddagen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0