Nyklippt!

I går klippte jag håret för första gången i år. Fördelen med att som jag alltid låta det gå lite för lång tid mellan klippningarna är att det både känns och syns att man klippt sig. Passade på att tona håret i morse för att täcka de gråa stråna och få lite glans. Färgen är, i alla fall enligt kartongen, ädelkastanj :-)



Mikael och Joel stod över dagens tävling i Fragg/Norberg i dag, men i morgon bär det i väg till Falun för näst sista vintercupstävlingen. Jag stannar hemma i morgon och ser på Vasaloppet istället, ska hålla tummarna för klasskompisen från Högskolan, Daniel Tynell. Han har vunnit förr och jag tror han kan göra det igen!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va snygg du blev i håret. Du passar verkligen i kort hår och färgen är också snygg!!



2012-03-06 @ 10:02:27
Postat av: Solveig

Tack!

2012-03-06 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0