Honungsvatten

Tredje dagen med halsont och allmänt hängig. Har druckit massor med honungsvatten de senaste dagarna, det lindrar bättre än både Vicks och Strepsils. Trist, men jag hinner nog i alla fall bli frisk tills vi ska till fjällen över påsk.

Joel har varit till fjälls  idag. I morse strax efter sex gick bussen till Trysil fjäll i Norge där han haft en härlig dag med kompisarna Fredrik H och Gustaf A.



Mikael tränade Enduro i eftermiddags och i morgon är det dags för träning igen och då ska även Joel med, duktiga killar!

Själv har jag fått lov att ta det lugnt, jag har sett lite på konståknings-VM och så har jag läst ut en bok skriven av Majgull Axelsson "Is och vatten, vatten och is". I maj ska jag och Marina åka ut till Bosön i Mälaren på författarkväll med just Majgull, så till dess vill jag ha läst några böcker till som hon skrivit. En bra författarinna, så det är bara kul att läsa hennes böcker :-)

Skypade just med Elin som kommit hem efter sin semestervecka i NY och Washington. Hon var trött efter tågresan hem, men verkade väldigt nöjd med allt hon varit med om!

Dags för honungsvatten igen... Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0