Lite av varje...

I går regnade det från och till ganska rejält, men det var i alla fall rätt varmt. Det har äntligen blivit sommarvarmt, men nu går vi snart in i augusti och kvällarna börjar bli mörka, men förhoppningsvis är det sommar en månad till...
 
Vi var hem till familjen Bond i går kväll där det bla bjöds på grillad rostbiff och hemmagjord hallonglass med vit choklad, jättegott!
 
I dag på förmiddagen har vi åter attackerat väggarna i Joels gamla rum där Elin ska flytta in då hon kommer hem från USA. Känns lite som det "gått troll" i tapetserandet, det flyter med andra ord inte på så som vi hoppats och en del svordommar har ekat mellan väggarna... men skam den som ger sig, det blir nog bra till sist hoppas jag!
 
I går slank jag in på Solblomman och kunde inte låta bli att köpa en jacka som var rejält nedsatt i pris, trots att den var i minsta laget, så nu har jag ytterligare en anledning att gå ner några kilon :-)
 
 
Avslutar med en av livets gåtor: Varför ser det alltid ut så här innanför dörren??
 
 
I morgon börjar jag jobba efter fyra veckors semester. Julafton infaller på en måndag i år, så om bara fem månader är det dags igen för en lite längre sammanhängande ledighet :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin jacka.

2012-07-30 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0