Enduroseger!

Mikael bröt efter sitt första varv i tävlingen Skog Grand National i dag eftersom han inte kände sig riktigt i slag. Vi fick istället heja fram Joel som gick segrande ur tävlingen i klassen P39, grattis! 





Jag, Mikael och Zitor har åkt upp till Valsan för en slappardag, jag ska ut och sätta mig mot en vägg med min bok som sällskap, solen värmer! Till kvällen blir det en bastu och en film, ikväll ser vi Captain America (film nummer tre som vi hyrde igår hann vi också se igår kväll, men den var inget vidare).



Lite segare internet, men mobil surfpunkt på telefonen är toppen!

Kommentarer
Postat av: Solveig

Det blev ingen lång stund med boken ute. Det var nog lite för sent på dagen och hade redan hunnit bli lite för kallt. Men visst är våren på väg! Härligt!

2012-02-25 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0