Elin är hemma!

I fredags kom Elin hem till Sverige igen efter ganska precis 1 år och två veckor i USA. Mikael & jag åkte ner till Arlanda på fredag morgon för att hämta henne. Att hon skullle komma hem då var en överraskning och som ni kanske redan läst i Elins blogg så lyckades hon också överraska släkten. Det är så skönt att ha båda sina barn hemma igen!
 
Elin framför sin nya säng i sitt nya fina rum
 
Den här bloggen skapades för att Elin skulle kunna få reda på vad som hänt här hemma i Borlänge under sin tid i USA. Men jag vet att fler har följt bloggen och det tycker jag är jättekul :-) Jag har tyckt att det har varit roligt att skriva och funderar starkt på att fortsätta trots att Elin nu är hemma. Vi har ju fler familjemedlemmar utomlands (i Frankrike och Finland) och vänner som vi inte träffar så ofta, och ni kanske skulle uppskatta om bloggen lever vidare... Så länge som jag tycker det är roligt att skriva här så kommer jag att fortsätta!
 
I morgon är det vardag igen, ha en bra vecka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tinka

Jag hoppas du tycker det är kul och fortsätter läääänge för jag tycker det är kul att läsa! <3

2012-08-05 @ 21:09:46
Postat av: Solveig

Vad kul att höra! Då fortsätter jag väl :-)

2012-08-05 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0