Ser fram emot helg

I veckan har jag varit i Tällberg på Dala VA:s årsmöte (Dala VA är ett samverkansforum för dalfolk som jobbar med vatten & avlopp). Som alltid innehållsrika och givande dagar. Fin miljö och god mat på Tällbergsgården var heller inte fel :-) Jag fick bo i bröllopssviten och hann med ett bubbelbad före maten:



Joel och kompisen Gustaf har varit flitiga hoppare på studsmattan. De har blivit riktigt duktiga men nöjer sig inte längre med "vanlig" studs utan har kommit på att man kommer högre upp om man hoppar från taket:



I dag ska vi storhandla inför sista april och Zitor, jag och Mikael åker troligtvis till Valsan redan i kväll. Joel vill ha huset för sig själv för han och kompisar ska LAN:a , dvs ett gäng grabbar kommer med varsin dator och skärm och sedan spelar de dataspel :-)

Ser fram emot några dagars sammanhängande ledighet med bla bad i tunna i Valsan i goda vänners lag, det var längesedan!

Avslutar med en kul bild på Elin som jag hittade via en länk på en av hennes Aupair kompisars blogg. Ser ut som den är tagen på St Patricks Day:



Trevlig helg och Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0