Ventilen försvann

I dag när jag skulle åka till Valsan upptäckte jag att jag hade punktering. Fick parkera lille IQ:n vid Forum och promernera hem med vovven. Tog lille Ka:n till Valsan för att plocka de kantareller som poppat upp.



Mikael och Joel svängde förbi Forum på väg hem från Enduroträningen och kunde konstatera att punkteringen berodde på att ventilen var spårlöst borta... Blir en vända förbi Däckia i mogon bitti med andra ord.






Avslutar med en bild på Essie som totalt lagt beslag på en mysig jacka som jag fick från Lotta (passade på att få med både den, en brun kappa, ett par ballerinaskor och ett par sandaler hem ur en kasse med kläder som Lotta skulle skänka till Emmaus. Nu blev det jag som fick ta del av henes välgörenhet istället :-) Essie myser på jackan varje dag, tror hon sover ca 20 timmar /dygn på den...



Nu ska jag göra Mikael sällskap framför TV:n med en kopp kaffe (friidrotts VM som spelades in i natt) och sedan ska jag rensa svamp och göra en kantarellpaj till kvällsmat.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med tvättmaskinen, blev den fixad?

2011-09-05 @ 13:13:31
Postat av: Anonym

Hur gick det med tvättmaskinen, blev den fixad?

2011-09-05 @ 13:14:43
Postat av: Solveig

Jodå, den blev så bra så. Spinner som en katt!

2011-09-05 @ 15:45:23
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-09-05 @ 16:06:26
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0