Superdunderhuvudvärk!

I går efter jobbet trodde jag faktiskt att mitt huvud skulle spricka! Jag hade en fruktansvärd huvudvärk/migrän. Kan inte minnas sist jag hade så ont. Mådde illa när jag försökte ligga ner och vila men lyckades till sist somna ifrån värken och vaknade några timmar senare betydligt bättre, skönt! Inte helt återställd idag, men så mycket bättre!

Joel var iväg en sväng igår igen på sitt nya jobb. Han har börjat i Borlänge Energis ungdomsråd och det blir en riktig rivstart. Fick fylla i papper om ledighet två omgångar i oktober. En dags ledigt för att delta i Powershift Sweden (7-9 oktober) som är ett event som sammanför unga människor och ungdomsföreningar från hela landet för att lyssna om och lära sig om klimatfrågan. Den 12 oktober åker sedan Ungdomsrådet till Moldavien för att delta i studiebesök och träffa Moldaviska ungdomsrådare, Borlänge Energi deltar i ett samarbetsprojekt i Moldavien. Ungdomsrådet har en egen blogg, kika gärna in på den  http://ungdomsradetbe.blogspot.com/

Läste på Elins blogg idag att hon har lite hemlängtan.. Vi längtar såklart också efter henne, men nu är det bara tre månader kvar innan vi åker för att hälsa på henne!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0