Slut på ännu en helg..

Helgen började med en träff på stan med Marika på fredag eftermiddag. Det var jättekul att ses, blir alltför sällan! Minna skulle också varit med, men stackars hon var sjuk, vi ska bestämma nytt datum inom kort. Marika och jag utnyttjade en Restaurangchanskupong på "Ett kafé" i gamla Wasabryggeriet. Ett jättetrevligt kafé! Kan varmt rekommenderas!



På fredag kväll åkte jag och Mikael till Valsan för att kunna komma igång tidigt på lördagen med att "göra vinter". Bryggorna skulle upp ur vattnet, pumpen och duschen plockas bort och löv krattas. Det jävlades lite med den stora bryggan, nästa år ska vi testa att ankra den i sjön för att se vad som händer ... Lunch i lusthuset bestående av blodpudding & bacon, smakade bra i all sin enkelhet.

   

Mikael har tillbringat eftermiddagen med att bygga bänk bak i hästkraftstransporten, det blir jättebra. Själv ska jag byta om nu, för om en halvtimme ska jag stå på isen då det är dags för första träningen med vuxengruppen i Borlänge kk.

Önskar er en trevlig sista vecka i oktober!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0