Fina placeringar!

Såväl Mikael som Joel gjorde bra ifrån sig på tävlingen Ränneslättsloppet i Eksjö i helgen. Mikael slutade på 164 plats av ca 350 startande. Han avverkade 4 varv, totalt 8 mil. Mest nöjd var han ändå med att ha slagit såväl Jonas som Johan. Joel slutade på en fin 44:e plats av ca 170 startande i hans klass. Joel, som avverkade 5 varv=10 mil, hade den snabbaste varvtiden av DOE "gubbarna"! Grattis!





Under lördagens lopp fick Joel också nytta av det han lärt sig av brandmännen vid övningarna i Bysjön, då en kille körde ikull så ill att tanken gick läck och bensinen började brinna. Skönt att veta att han har sinnesnärvaro.


Till middag i lördags passade jag på att äta Indiskt, eftersom jag är ganska ensam om att gilla det härhemma. Drack lite vitt vin till det som jag så generöst delade med mig av till de små flygfäna. Såg ytterligare en romantisk komedi med Jennifer Aniston och Kevin Costner, så jag hade en riktig tjejkväll i min ensamhet :-)



I går ringde min snälla svägerska Petra och erbjöd oss värdecheck på SJ som vi kan använda då vi bokar tågresan till Arlanda i december, tack för det!

Vi skypade lite med Elin idag, alltid lika kul att få se och höra henne. Hon verkar fortfarande trivas och det är så skönt att höra. Vi påminde henne att boka biljetter till matchen vi vill se den 30/12 då Chicagolaget Black Hawks möter svensklaget Detroit Red Wings, det ser vi fram emot hela familjen!

Nu är det höst på riktigt, oktober är här. Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Elin

Joel is looking pissed !! ;) haha

2011-10-03 @ 22:34:40
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Inte då, han är bara taggad!

2011-10-04 @ 07:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0