Bambi

Vi hade som väntat en trevlig kväll hos Åsa & Peder i går, god mat och en Canastaomgång som vi vann stort. Vi hade ett himla flyt med korten ska jag erkänna, men det är alltid kul att vinna :-) Mikael var lite sliten efter sitt tävlande så det blev inte så jättesent.

I dag har vi varit i Stora Skedvi och tittat på hästtransport. Det lutar åt att Mikael säljer ambulansen istället för SAAB:en som vi var inne på. Hästtransporten var stor och rymlig och kan funka bra att köra motorcyklar i, en sorts hästkrafter det med :-)

Jag är nyss hemkommen från ishallen där jag och Minna varit på "Allmänhetens åkning utan puck och klubba". Det var lite vingligt men gick ändå bättre än förväntat. Minna, som är en rutinerad "vuxenåkare" kom med goda tips och glada tillrop. Nästa vecka på söndag kör vuxengruppen i gång med träning i Maxihallen kl 19.30-20.30, ser faktiskt fram emot det!

Om en och en halv timme ska Joel hämtas vid tåget, han har varit på hemresa från Moldavien sedan sju i morse. Ska bli kul att höra hur han haft det, men vad jag sett på Facebook så har det varit bra.

Ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

du är så duktig mamma! <3

2011-10-18 @ 04:41:41
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Minna

Kul att bli kallad rutinerad ;)

För det är precis exakt min egen beskrivning på min åkning ;)

2011-10-19 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0