GGN

Nu har jag fått hem Mikael och Joel från Gotland igen. Det gick riktigt bra för båda två i spåret. Mycket möjligt att Joel hade den bästa DOE-tiden, men eftersom han hade den fruktansvärda oturen att tappa sin transponder fick han ingen tid registrerad. Mikael fick därmed 2:a pris i DOE:s interna tävling (DOE=Dalarnas Offroad och Enduro). Jag följde tävlingen live igår via Fastbikes Livestream sändning på nätet, kul när tekniken fungerar :-)




Barmé Senior



Barmé Junior

Både i går och idag var jag till ishallen en sväng för att titta på Sätertjejerna som tävlade i konståkningstävlingen Borlängetrofén. Tänk vad många timmar vi spenderat i ishallar, både konståkning och hockey, förstår inte riktigt hur vi hann med..

I morgon bär det iväg på studieresa till södra Tyskland. Jag mår mycket bättre idag, men har packat ner nässpray och halstabletter för säkerhets skull.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det bra i Tyskland mamma!! <3

2011-11-07 @ 06:01:17
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till andra plats Mikael det var väl kanon!!!!! Vilken otur du hade Joel när allt flöt på så bra så hände det här. Tycker synd om dig.

2011-11-07 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0