Trivsamt!

Vi har det fantastiskt bra i vårt hus i skogen vid finaste sjön Mellan-Valsan!


Mikael har lyckats hålla liv i banan trots snö och tillfälligt blidväder tidigare i veckan, så det har blivit en hel del skridskoåkning de senaste två veckorna. Efter jobbet har vi åkt med pannlampa och på helgerna har vi fått sällskap på isen av såväl barnen och vänner, men också boende i stugorna runt om. Kul att så många nyttjar banan! I dag blev det lunch ute mellan varven på isen 😀


Vi har städat undan all jul, i går tog vi bort granljusslingorna utomhus och belysningen i flaggstången. Det blev lite mörkt i trädgården, men känns ändå skönt att vi tagit bort det i tid.


Tror förresten inte att jag lagt upp en bild på mina fina "vintertavlor" som jag köpte i Sälen i höstas. Dom passade precis så bra som jag trodde på den höga väggen. 


Nu är det dags för mat och del två av "Tillbaka till framtiden" 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0