Kristaller på vift

Den här veckan har jag mått dåligt med huvudvärk från och till och yrsel. Så igår var jag till vårdcentralen och träffade en läkare som konstaterade att det var kristaller i vänster inneröra som fallit ur läge. Jag fick instruktioner för en övning som jag ska göra några gånger per dag och förhoppningsvis går yrseln över om några dagar. 

Igår fick vi också leverans av prima anläggningsjord från Tuna-Hästberg och idag har jag hjälpt Mikael att köra ut det sista av de 11 ton jord över grusbädden och vid svackorna vid reningsanläggningen,  han körde själv ute mesta redan igår. 




Nu har vi just kommit in efter en kvällsbastu. Innan bastun lät vi oss väl smaka av grillad fläskkotlett och rödvin (så då fick jag en anledning till yrsel i alla fall 😊 )


Ikväll tände vi ett ljus här i Valsan och det brinner för de som inte längre finns med oss här i jordelivet och särskilt för de som liksom oss älskade vårt paradis i Mysvik. Ljuset brinner lite extra för Mats och Greta, och Zitor. Vi saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0