Träna, träna och träna ännu mer!

Känns som jag kommit igång på allvar med teorin nu. Det har också blivit väldigt mycket motorcykel åkande på sista tiden, oftast i trevligt sällskap med Johan & Lotta.

Vi har kört på grusväg, tränat motstyrning och krypkörning. Vi har åkt Runn och Siljan runt, pausat vid Silvbergs gruvor och lunchat på Sollerön. Även om jag tycker övningskörningen är rolig längtar jag tills jag har kortet i hand, förhoppningsvis klarar jag av att ta det...









Nu slappar vi framför tv:n där vi nyss sett Magda vinna mästarnas mästare och tre kronor gå segrande ur 1:a perioden mot Schweiz, håller tummarna att det också slutar med seger.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0