Prisutdelning!

I går åkte jag & Mikael till Stockholm med tåg för att delta på Föreningen Vattens årsmöte där prisutdelningen av deras miljöpriser skulle ske. I samband med den skulle varje prisutdelare även hålla ett anförande på 20 minuter, jag var lite nervös för det men det gick fint. Församlingen bestod av ca 60 personer, bara människor jag inte kände (förutom Mikael). Jag pratade om regional samverkan kring VA-frågor (vatten & avlopp) inom Dalarna och fick en del kommentarer och lite beröm under eftermiddagens fikapaus :-)

På kvällen var samtliga pristagare och prissponsorer bjudna på trerätters middag med respektive. Vi åt en fantastiskt god middag på restaurang Den Gyldene Freden, en restaurang med väldigt gamla anor, en gång i tiden Bellmans stamkrog.

Nu har vi just ätit en god frukost på hotell Sheraton och ska snart bege oss till Centralstationen.

I går kom huset ut på Hemnet, drygt 500 visningar redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0