Händelserika dagar!

De senaste dagarna har det hänt en massa bra saker, tänkte "rabbla upp" dom i den ordning de inträffade:

 

Fredag 5/7: Morsdagsresa till Luossagården i Ludvika kommun där vi (jag, mina tre systrar och mor) lyssnade på en berättande och sjungande guide som kunde det mesta om Dan Anderssons liv. Vår närvaro bidrog med dryga 80% av åhörarskaran :-) Dessförinnan intog vi en god lunch vid Rämshyttans turistgård som avslutades med en hutt hallonvinäger/mineralvatten. En jättetrevlig dag! Även kvällen blev trevlig, den avslutades med lite trevligt pyssel hemma hos Lotta inför hennes fest.

 Den obligatoriska "plutbilden"
 
Lördag 6/7: Mikael och Joel kom hem från Stångebroslaget (endurotävling i Linköping) redan på eftermiddagen eftersom Joel tyvärr var för sjuk för att tävla. Men det innebar att vi kunde åka tillsammans till Lottas 50-års fest med 50-tals tema. En rolig fest med god mat och dryck, tävlingar, tipspromenad och härlig musik!
 
 
Söndag 7/7: Vi visar huset för spekulanter från Söderhamn.
 
Måndag 8/7: Uppkörning för tung mc i Ludvika. Avfärd från Valsan redan strax före sex på morgonen på mc. Det gick bra, så skönt att höra inspektörens kommentar efter körningen "Det gick väl bra det där. Det märks att du kört mycket motorcykel" och det har jag verkligen. Så nu får jag köra motorcykel helt på egen hand!
 
Onsdag 10/7: Vi skriver kontrakt med paret från Söderhamn. Huset i Kvarnsveden är sålt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0