Vi jobbar med yta..

För några dagar sedan lämnade vi ett bud på en bostadsrätt och vi vann budgivningen! Känns både pirrigt och spännande.

Innan vi säljer vill vi fixa till lite på huset i Kvarnsveden. Just nu håller vi på att avsluta "upp-piffningen" av badrummet och har redan gett oss i kast med vardagsrummet (med god hjälp av Peder). Visst känns det lite konstigt att det blir som finast när vi ska flytta, men vi tror vi har igen det vid försäljning.

I dag fick jag min julklapp från jobbet, Linas matkasse. Lövbiffsgryta med råris lagade jag idag och i morgon blir det nog fiskgratäng. Fina råvaror men kanske i dyraste laget för att jag ska beställa även fortsättningsvis.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0