Första snön...

I morse dalade det ner stora snöflingor utanför fönstret, rätt snart övergick det dock i regn. Jag hade tänkt att göra ett ryck i trädgården idag, men det trista vädret gjorde att jag tappade lusten. Skjuter fram det till nästa helg istället...
 
I går var det också en kylslagen dag där förmiddagen tillbringades i Jämmerdalen, Falun, där både Joel och Mikael tävlade i Granatrundan. Åsa, Peder och Arrak var också med och hejade vid spåret. Varken Joel eller Mikael var riktigt nöjd med sina insatser, men de slutade ändå på fina placeringar. Joel slutade 3:a i sin klass och fick med sig en pokal hem. Mikael slutade på 5:e plats men var bara minuten ifrån en 2:a placering. Om tre veckor bär de av till Gotland för sista tävlingen i Enduroklassikern, Gotland Grand National.
 
 
 
 
 
Om en halvtimme ska jag hämta upp Åsa och Cissi för att åka till Friskis & Svettis där vi ska vara med på ett baspass i Jympa. I torsdags följde jag med Cissi på Fuega (F & S variant av Zumbadans) och det var jätteskoj. Dit ska vi på torsdag igen och det ser jag fram emot. I veckan köpte jag mig ett par sköna skor att ha, ett par rosa-svarta Reebok :-)
 
Såväl veckorna som helgerna går undan i en rasande fart tycker jag. Måndag i morgon... men det står ju inte på förrän det är helg igen. Ha en bra vecka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men Solveig!! Jag säger ju att fuegon är kul ;) Vi kanske ses där nån gång? Men den här veckan är jag borta, ska till Ullared. Testa coren den är oxå bra.

2012-10-16 @ 22:56:46
Postat av: Lotta Bond

Glömde skriva mitt namn, jag är inte anonym :)

2012-10-16 @ 22:57:43
Postat av: Solveig Barmé

Hoppas du fyndat bra i Ullared, ska dit på torsdag igen så då ses vi kanske?!

2012-10-22 @ 07:24:24
URL: http://hemmaiborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0