Fågelskådning

Jag brukar vara lite dålig på att anmäla mig till de aktiviteter som personalklubben anordnar, men kvällens aktivitet ville jag inte missa. Jag visste i förväg att det skulle bli toppen då kreativitet och god mat hos konstnärerna Ingela & Gunilla stod på programmet. Innan vi satte igång med skapandet bjöds vi på en jättegod soppa, hembakt bröd och goda röror, äppelkompott med vaniljyoghurt avrundade middagen.

 



Det vi skulle skapa idag var fåglar, det blev en brokig skara vill jag lova! Min fick slips och en keps. Glasering och bränning ordnar Ingela & Gunilla. Jag har som ni kanske listat ut varit hos dem några gånger tidigare, då har jag gjort en prinsessa, en tomte och en "Minna-fågel". Jag kan verkligen rekommendera ett besök hos dessa trevliga damer i deras vackra och mysiga ateljé högst upp i CTH-huset i Borlänge.



I morgon är det fredag, jag hoppas alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0