Julmat och packning

I går hade vi bjudit över Åsa, Peder och Cissi på ett litet julbord som alla lät sig väl smakas av. Åsa och Peder passade på att dela ut sina julklappar, för även dom åker ju utomlands över julen (till familjen Alves i Frankrike).





Eftersom Peder är inbiten travspelare stod även V75-spel på programmet, tyvärr utan några vinster denna gång. Storvinst i Canasta blev det dock för mig och Mikael som vann med över tusen poäng, men i plump blev det Åsa som tog hem segern.

I dag har vi påbörjat packningen. Förutom kläder och julklappar så kommer en hel del av de kakor jag bakat att packas ner. Vi tar en varsin resväska med oss plus varsitt handbagage, så det bör inte bli några problem att få med det vi behöver. Vi räknar med en del shopping i USA så utrymmet kommer nog att behövas på vägen hem. 



I morgon är sista dagen på jobbet för mig i år, på tisdag ska jag till Hedemora för att luncha med mamma och syster Tinka och på onsdag morgon bär det iväg till USA! Ha en trevlig vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0