Nattgäster och vindsurfing

I måndags fick vi besök av Jenny och Milly. Joel och Fredrik H kom också upp för att bada och alla åt lunch tillsammans, nästan som Milly sa "korv och potäter sånt som man äter", fast vi hade korv och makaroner. De makaroner som inte åts upp matade vi änder och doppingarna med, det gillade dom! Jag provade på att vindsurfa och kom faktiskt rätt bra överens med brädan, mycket tack vare en bra instruktör i Mikael :-)

   

Till kvällen grillade vi, fast då hade Joel och Fredrik åkt hem. Efter det blev det bastu och kvällsdopp, Milly var en hejare på att bada och jenny trivdes i bastun. På tisdag morgon åkte jag till frissan för att klippa av det långa håret. Tonade det kastanjebrunt så nu ser jag ut så här:


Det är ännu en härlig sommardag, men lite blåsigare än i går. Jag ska ut och sola och läsa i min semesterbok, Mikael har på allvar dragit igång projekt "rädda lusthuset", så det kommer nog bilder på det så småningom. Ikväll blir jag ensam med Zitor en stund i Valsan för Joel och Mikael ska till Falun och träna enduro. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Storebror ser dig!

"Kastanjebrunt"? På bilden ser det nog nästan svart ut.

2011-08-08 @ 15:29:52
Postat av: Solveig

Ska genast hem och knäcka en kastanj och se hur det ser ut där innuti!Men svart är håret som sagt inte :-)

2011-08-09 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0