Upp som en sol och ner som en pannkaka!

Igår var vi bjudna hem till Ronny & Catherine. Kvällen började jättetrevligt med god mat och vin. Det var verkligen (för) längesedan vi sågs. Efter middagen tog sig killarna en bastu och jag och Catherine småpratade i köket. Tyvärr smög sig illamåendet på sakta men tvärsäkert så mitt i efterrätten fick vi tacka för oss... Det blev en dryg natt men nu mår jag i alla fall lite bättre. Tanken var att jag skulle slipa väggarna i vardagsrummet inför tapetsering men så blev det alltså inte.

Mikael och Joel har varit på vintercupstävling i Fragg idag, tyvärr åter krångel med hojen för Joels del så han var inte riktigt nöjd med dagen.

I veckan går vi in i februari och man märker att dagarna blir längre och längre, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0