Tillbakablick i bilder

Jag såg att Elin skrivit på sin blogg att det är 11 månader sedan hon åkte till USA, och det är faktiskt ganska precis ett halvår sedan vi åkte vi till USA för att hälsa på Elin. Det känns som det var jättelänge sedan vi träffade henne, men samtidigt känns det inte som så länge sedan vi i var i USA, konstigt...

Livet här hemma har lunkat på i sin gilla gång. Jag har läst på andra Au Pair bloggar att de tycker det känns som tiden stått stilla hemma i Sverige medans de varit borta och upplevt en massa nytt. Vi får se om Elin känner på samma sätt när hon kommer hem i augusti...

För den som orkar så kommer nedan en bild/månad fr.o.m. nu och tillbaks till bloggen startade i juni 2011 :-)

6:e juni 2012: Jag utanför Solveigs affär i Mora
 

25 maj 2012: Min födelsedag, jag "firar" rätt blygsamt med fil och flingor i Valsan efter jobbet


1:a april 2012: Zitor badar innan isen helt smält i sjön


8:e mars: Joel fyller 17 år


Februari: Joel vinner sin klass i endurotävling i Skog


3:e januari 2012: Mikael & Joel lagar taket som Dagmar blåste av då vi var i USA


December 2011: Tillsammans i USA!


November 2011: Vi firar mormor Christa som fyller 70 år


Oktober 2011: Dags att "göra vinter" i Valsan, bryggan ska upp


10:e september 2011: Sensommarens allra sista suck, på restaurang i Borlänge med Bonds


Augusti 2011: Kräftfiske i Barken, Arrak spanar i fönstret


Juli 2011: Gula kantareller


26:e juni 2011: Elin och Julia i Valsan


Nu håller vi tummarna för skapligt väder åtminstone på fredag, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

fan.... jag har gått upp i vikt asså xD haha

2012-06-18 @ 22:28:08
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Då tar vi tag i det tillsammans när du kommer hem, jag behöver också gå ner några kilon :-) Men du är nog i gott sällskap, verkar vara rätt vanligt att man lägger på sig lite over there.

2012-06-19 @ 07:20:51
Postat av: Stor(mor)bror

6/6-bilden: tog ni med skylten hem?

Svar: Nej, den fick stanna i Mora :-)
Solveig Barmé

2012-07-16 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0