Jetlag...

Vi har varit hemma i fyra dygn nu, men både jag och Mikael känner fortfrande av tidsomställningen. Jättetrötta på eftermiddagarna och uppe före tuppen på morgonen. Nu är klockan 08.40 och vi har i ett par timmar sett på Vasa- En historisk dramadokumentär på SVT1. Riktigt intressant och allmänbildande, men jag skulle hellre sovit om jag kunnat...



I går var Mikael och Joel ut och tränade enduro och det blir nog repris på det idag igen. Själv städade jag undan det mesta av julen igår, trodde att jag skulle vilja ha den kvar längre än vanligt eftersom vi varit borta, men är julen slut så är den. Det är så kul att ta fram julgrejerna i adventstid tycker jag, men faktiskt lika skönt att stoppa ner tomtarna i kartongerna igen efter jul.

I förrgår var vi hem till Åsa, Peder och Cissi. Vi bjöds på god mat och spelade Wii och Canasta. Åsa och Peder lyckades inte att ta revansch, dvs seger även denna gång till mig och Mikael.


Cissi fixar hinderbanan galant!

Avslutar med ytterligare några bilder från vår USA-tripp:




Vid Marilyn statyn i Chicago


Utanför Willis Tower, Chicago


Nyårsafton i Highland Park


Vid Lake Michigan, Highland Park




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0