Grattis Jonte 18 år!

Idag efter jobbet åkte jag och Joel till Hedemora för att uppvakta Jonatan som fyller 18 år idag. Mikael kunde tyvärr inte följa med för han var tvungen att jobba över. Jonte verkade väldigt nöjd med sina presenter och vi gäster var väldigt nöjda med det goda fika som bjöds (bl.a. kladdkaka och rulltårta). Det var kul att träffa alla igen, såväl Jakob och Julia som lille Theo växer så det knakar!


Myndig!



I tisdags var Marika hit på en kvällsfika för att höra hur vi hade det i USA. Vi drack te, åt finncrisp, kex och ost samt banana bread som jag bakade i måndags. Det var som alltid riktigt trevligt och klockan blev nog över tio innan vi kände att vi pratat färdigt för denna gång.


Banana bread

I dag blev Joel fotograferad och intervjuad av reporter på Borlänge Annonsblad med anledning av att den utbildning som han går, Samhällsprogramemt med räddningsprofil, firar 10 års jubileum. Jag återkommer med mer om det när Annonsbladet kommit i postlådan. Avslutar med en bild på Joels nya dator. Han är riktigt nöjd och det är ju skönt, för det rann iväg en hel del av de pengar han tjänat på sitt jobb i Borlänge Energis ungdomsråd, men enligt Joel är det väl investerade slantar :-)




Och i morgon börjar helgen! Trevlig sådan önskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0