Filmtajm!

Joel åkte till Cozmoz redan innan jag kom hem från jobbet. Där ska han "volontärarbeta" på disco, jag tror att han ska stå vid insläpp och så blir han kvar efteråt för att städa ihop.

Jag svängde förbi Hemmakväll efter jobbet och hyrde tre filmer, av dem har vi tittat på två (den tredje spar vi till i morgon kväll). De två vi såg var båda engelska filmer, väldigt olika genre men båda var riktigt bra (The Kings speach och Attack of the block).


Eftersom Joel ska hämtas cirkus halv ett i natt så blev det the och inget vin till osten vi åt i kväll:-)

I morgon är det Skog City Grand National (endurotävling) utanför Falun med avresa hemifrån kl 09.00. Hoppas spåren håller efter de senaste dagarnas mildväder...

Jag vet att Elin saknar sina kära husdjur, så jag avslutar med ett par bilder på dem:


Ibland är dom sams och ibland som "hund och katt" (och då syftar jag på missarna:-)



Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0