Carpe Diem

Vi går upp rätt tidigt en av dagarna varje helg eftersom Joel och Mikael ska iväg på vintercups Enudro tävling. I dag åkte de iväg till Grängesberg. Det gick rätt bra för Joel idag, totalt ligger han på 9:e plats i sin grupp.


Joel flyger

Jag stannade hemma och städade (torkade golven idag, det var ett antal veckor sedan..). Jag fick också upp de fönsterlampor jag köpte häromveckan, inser att jag ska köpa en tredje så att det blir lika i alla fönster i vardagsrummet.



Nu ska jag sminka mig lite innan vi ska hem till Åsa & Peder för att fira Peder som fyller 65 år på måndag. Jag tänker inte avslöja nu vad vi köpt, även om risken nog är ganska liten att Peder går in och läser hemmabloggen den närmaste timmen :-)



Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0