Bullbak och Wordfeud

I dag har jag (inspirerad av Åsas bullbak häromdagen) bakat bullar, minns inte när jag gjorde det sist. Det är med andra ord inte särskilt tätt på given det vankas nybakta bullar hemma hos oss. 



I Wordfeud har jag inte mindre än sju matcher på gång! Nya motståndare är bl.a. jobbarkompisen Carola, Lotta, Emil (som är son till kompisar och 10 eller 11 år gammal tror jag :-) och svärmor Åsa. I går kväll skypade vi med Elin och pratade bl.a. om Wordfeud. Hon grejade då program till sin dator, så nu spelar jag även mot henne, kul!

 

Om ett par timmar kommer Mikael och Joel hem från dagens tävling i Gävle. Jag känner inte för att åka och handla så jag tror att jag ska inventera frysen istället.

I morgon efter jobbet ska jag dra ut en visdomstand och det ser jag inte direkt fram emot. Hoppas ni som läser här har något roligare inplanerat i veckan som kommer!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad jag kan se av bilden med wordfeud så vann Solveig över Mikael skönt för jag ser inte ut att fixa en till vinst. Det gåt bra i början men sen tappar jag greppet liksom!!!!!!!!

2012-02-13 @ 21:49:10
Postat av: Solveig

Tyvärr så brukar också jag få stryk av Mikael.. på'n igen bara!

2012-02-14 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0