Vaniljbullar och lagerbyte

Eftersom det är Mikaels tur att ta med fredagsfika till jobbet i morgon, och eftersom jag är så snäll, så bakade jag vaniljbullar i eftermiddags :-) De blev riktigt goda om jag får säga det själv!

  


Den som tror att Mikael latade sig framför tv:n medans jag bakade bullar tror fel. Han såg till att få bort stoppet i ledningen så att vi äntligen kan duscha nere igen utan att förorsaka översvämning, skönt! Han hann dessutom med att plocka isär tvättmaskinen som är i behov av lagerbyte, så snart blir den som ny igen.



Joel övernattar i tält i natt vid räddningstjänstens övningsområde i Bysjön. Där har han varit hela dagen på inspark till räddningsgymnasiet, tillsammans med brandmän och årskurs 2. Övernattar gör dock bara brandmännen och ettorna. Jag hoppas och tror att han har haft en trevlig dag och kväll, och i morgon är han ledig.



I morgon är det fredag, så ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0