Tjuvbesök igen...

I går blev Joel av med sin cykel, det är cykel nummer tre som stjäls i år, Joel drabbad i samtliga fall (cykel nummer ett som stals utanför skolan var dock tyvärr min). När Mikael kom hem från jobbet kunde han konstatera att även hans mc hjälm och handskar (som han hade över backspegeln på hojen) också var stulna.



I dag har Mikael varit och spelat golf i Dalsjö. Som väntat med varierat resultat, vissa fina slag andra inte så bra, men spelar man bara ett par gånger om året så blir det nog så.

I morgon ska jag hinna handla en del inför helgen då mor och Tinka med barn (och ev en hemlig gäst :-) kommer till Valsan på kräftor, paj och tunnbad. Måste fixa en del redan då, för torsdag-fredag är jag i Bålsta på konferens om kemikalier i avloppsvatten, och ja, jag tycker det är ett intressant ämne :-)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jasså Mikael du är lite sugen på att spela golf!!!!Skulle jag kunna få boka en tid för lite hjälp med "svingen" jag tror att armarna har krymt för det är så svårt att nå ned till bollen eller också har bollarna blivit mindre med åren?!

2011-09-18 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0