Förberedelser och fest

I fredags efter jobbet åkte vi till Bensåsen för att hjälpa till med förberedelserna till mammas 70-års fest som skulle äga rum på lördagen. Supersnälla Anders och Marina anslöt med husvagnen som vi fick låna i två nätter, toppen!

Jag och Lotte åkte till Horndal på fredag kväll för en del inköp. När vi kom hem fixade Pether god mat i form av lövbiff. Efter att ha gjort potatisgratängen färdig avslutades kvällen med bad i tunna. Joel var också nöjd för såväl dator som skärmar fick följa med och WoW fungerade bra att spela även i skogen :-)

Klockan tre på eftermiddagen körde festen igång med mingel, mousserande vin och tipspromenad. Efter det flyttade vi in i värmen för tipspromenadsgenomgång, buffé och presentöppning. Bad i tunna blev det också, även om jag och Mikael stod över denna gång. Jag tror alla hade en trevlig eftermiddag och kväll! Kul att Christian kom med hela familjen, men Elin saknades extra mycket en dag som denna.







Dags att ta tag i förberedelserna för nästa fest. På lördag är det jag och Mikael som är värdpar "halv sju hos dig" (hos oss denna gång alltså :-) då vi ska ha en trevlig kväll med paren Bond och Landås.

Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Lotta Bond

jamen det tycker vi ska bli väldigt trevligt, ser fram emot det. Lotta

2011-11-19 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0