A long distance hug!

I dag fick vi ett Thanksgiving kort från Elin i USA, hon skickar en långväga kram och skriver att hon längtar jättemycket tills vi kommer och hälsar på, det är ömsesidigt kan jag lova, vi längtar också!



I lördags hade vi en jättetrevlig kväll "Halv sju hemma hos oss" med Bonds och Landås. Det var franskt tema på maten med löksoppa till förrätt, fondue på oxfilé till varmrätt och chokladfondant med vaniljglass till efterrätt. Tyvärr glömde jag helt bort att fotografera, men förhoppningsvis får jag några bilder av Lotta som jag kan lägga upp en annan gång.

I går var Joel i Tällberg och jobbade hela dagen. Han deltog i Tällberg höstforum där världsförändrare i olika åldrar från olika delar i världen deltog, bla Jan Eliasson (fd utrikesminister) och så Borlänge Energis ungdomsråd förstås. Även jag jobbade i söndags då det åter var min tur att bemanna "Snacka om Borlänge rummet " på Kupolen. Nu har jag fått ihop tillräckligt med timmar så jag slipper ta tjänstledigt under vår resa till USA.

I morgon ska vi uppvakta Cissi som fyller 35 år. Vi ska äta hämtmat från Mc Donalds och ska festa till ordentligt med en Mc Flurry :-) Det "riktiga" kalaset blir på lördag då Cissi ska bjuda på smörgåstårta. Cissi har varit ensam hemma en vecka och skött om hus och Arrak, men i övermorgon kommer Åsa och Peder hem från sin kryssningsresa, ska bli kul att höra hur de haft det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0