Stockholm och kakbak

Torsdag och fredag tillbringade jag med arbetskamrater från reningsverket i Stockholm på torsdagkväll var vi på Spamalot, jättekul tyckte jag och de flesta andra. Alf och Micke hade inte samma humor som vi andra, så de avvek efter första akten och väntade in oss på en bar istället.



Fredagens studiebesök på Käppala reningsverk var väldigt bra, men var avklarat redan vid två tiden på em och vårt tåg gick inte förrän 17.45, så det blev lite shopping och fika på stan. Grabbarna tröttnade dock ur efter ett par timmar, så när vi gick in på H & M så såg det ut så här:





I dag har Mikael varit i Falun och hjälpt till att köra upp banan i Jämmerdalen inför premiären av vintercupen nästa lördag. Joel har åkt på en förkylning och stannade hemma och vilade upp sig. Jag har ägnat delar av dagen till att baka kakor. Kokosmakronerna blev goda, studentmössorna är utklickade, blir spännande att se i morgon hur de ser ut..







Dags att hoppa in i duschen och göra mig iordning för en trevlig kväll hemma hos Landås, som är värdar för vårt sista "Halv sju hos dig", men först ska jag skypa lite med Elin, såg just att hon är on-line.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Solveig

Det bidde en variant av skorpa... smaken är god men de ser inte ut som de ska.

2011-12-11 @ 09:57:11
Postat av: åsa

vad du är duktig och energisk

2011-12-11 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0