Intensiv vecka

Jag har just hämtat Joel hos Gustaf där han varit hela helgen. Förutom WoW så har de varit på bio, verkar som de haft en bra helg.  

Den här veckan har verkligen gått undan!

I tisdags åkte jag till Idre för att delta i Dala VA:s höstmöte i dagarna två. Som vanligt både lärorikt och trevligt. Efter information från länsstyrelsen på tisdagen bowlade vi och sedan var det middag på Pernilla Wiberg hotell där vi även övernattade.



Torsdag och fredag åkte jag och vår kemist Carola till Stockholm för att delta i "labbdagarna". Även det både intressant och trevligt. Bra förelsäsare båda dagarna och middag och underhållning på Wallmans salonger på torsdag kväll. Mindre rolig hemresa då vår tågvagn var "ur funktion" (ingen värme, inget lyse) så vi satt i restaurangvagnen hela vägen hem, men det gick ju det med.



Jag köpte med Thaimat hem på fredag kväll som vi åt framför tv:n till På Spåret. Vi skypade lite med Elin också, alltid skönt att höra hennes röst.

Tidigt upp på lördagen för att vara speaker på Säterklippingen. På hemväg stannade jag till på ICA Maxi där jag köpte baguette och mix för ostfondue som vi åt på lördag kväll, smakade jättegott!



Konståkningsklubben i Säter klarade sig bra utan mig idag, så jag har passat på att putsa fönster och fått upp julgardiner i köket. Mikael har ägnat lite tid i garaget, bla med att fixa hjälmlysen, så nu kan de åka fast det är mörkare tider.

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad det ser gott ut med ost fondue man blir riktigt sugen.

2011-12-05 @ 16:01:56
Postat av: Elin

Jag åt ostfondue fyra dagar senare hemma hos Lydia då vi klädde granen :)

2011-12-09 @ 22:19:35
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0